Cvičení i pro mladší ročníky

Posted on 15. 5. 2020Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Cvičení i pro mladší ročníky

Chcete-li, aby vaše ratolesti více sportovali, měli byste je k pohybu více vést. Je jasné, že motivovat mládež je složité, ale s vhodnými pomůckami to jde.

Cvičení i pro mladší ročníky

Je smutnou pravdou, že česká dospělá populace nepatří zrovna mezi hubeňoury, spíše naopak. Samozřejmě, že příčiny jsou všeobecně známé. Jsou to hlavně špatná strava, která obsahuje mnoho tučného a také sladkého a samozřejmě nedostatek pohybu, a to jakéhokoliv. Tyto faktory pak vedou k obezitě, která sama o sobě nemocí není, k onemocnění vést snadno může. Problém také je, že nezdravé návyky přebírají stále častěji i ti nejmladší, takže i oni se stávají stále zavalitějšími, což není pro jejich správný rozvoj zrovna nejlepší.

Ať se děti vyřádí

Chcete-li se této budoucnosti pro vaše děti vyvarovat, měli byste je začít motivovat ke sportování. Je jasné, že v současnosti, kdy na ně čeká doma spousta lákadel v podobě počítačů, moderních televizí a herních konzolí je to poměrně náročný úkol, ale s trochou snahy, a hlavně s dobrou investicí se to dá. Tou investicí je myšlena dětská trampolína Goodjump.

Na první dobrou vám asi nedochází, proč kupovat vašim ratolestem novou hračku, když už jich má tolik. Vtip je v tom, že trampolíny nejsou hračky a neslouží primárně pro zábavu, ale jedná se o plnohodnotné cvičební nástroje, s jejichž pomocí se dá zhubnout velice efektivně. Musí se ale na nich cvičit s železnou pravidelností, alespoň třikrát týdně, ale ideální je skákat skoro každý den. Jen tak vaši potomci dokáží dosáhnout dobrých výsledků a přestanou se zakulacovat., a to je to nejdůležitější.

Skákáním se hubne

Začínat je vhodné pomaleji

Rozhodně své potomky nijak do cvičení netlačte a nechte je, aby se s tímto nástrojem seznámili sami. Uvidíte, že když se nebude jednat o lásku na první pohled, tak na ten druhý určitě. Děti totiž řádění na trampolínách milují a není důvod jim tuto radost odpírat, zvláště, když během toho zlepšují svou kondici. Pokud vaši potomci patří spíše mezi Otesánky, určitě je nenuťte cvičit kdovíjak náročné sestavy, ale raději je nechejte vyřádit se podle svého uvážení. I to nakonec bude mít patřičný efekt.

Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Cvičení i pro mladší ročníky